Thursday, March 13, 2014

Berkayak & Ber'banana boat'

Sebelum aku sambung cerita pasal aktiviti kami dengan berkayak dan berbanana boat. Aku selitkan dulu gambar aku dengan icik abam time naik Jet Ski ^^
Aku ni puas bergambar aje dengan Jet-ski ni. Nak naik takutttt hahahha
Bila dah tak main tu, dapat amek gambar bersama pun jadilaa kan ^^
Dah puas main jet-ski icik abam berkayak pulak. Aku tak join pun. Sebab dah naik jet-ski pun cuak ini kan nak naik kayak kan.. hihihi

Kayak : 1 jam - RM20 seorang
Pastu kami si isteri-isteri ni pakat nak naik Banana Boat pulak
Sebelum nak naik tu aku dah request xmau pegi jauh-jauh sebab aku ni cuak terlebih. Dan yang penting jangan bagi banana boat ni terbalik. Okee masing-masing setuju.. ^^
Cakap tak jauh rupanye jauh nun sampai ke pulau tengah laut tu dorang bawak kami. Hampeh.. pedajal aku. hukhuk
Nasib baik laaa icik abam join naik sekali. Kalau tak mahu pengsan aku kat situ gak.. hahaha
Bila dah naik syiokkkk woooo.. Tak caye korang trylaa nanti kalau pegi bercuti di Port Dickson

Banana Boat : RM10/RM20 seorang.. (ikut jarak)

[Catatan : Pantai Teluk Kemang]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...