Friday, October 04, 2013

Gambar Persalinan

Okee gambar-gambar persalinan ni aku telah edit sikit untuk tidak menimbulkan pelbagai spekulasi atau apa-apa isu. hahhahha

Kesemua gambar-gambar persalinan ni aku freehair, tu yang kene edit tu, memandangkan ini juga salah satu kenangan aku so aku update juga gambar ni tapi setelah diedit dan ditapis ^^

Kali ni tak berat sangat, Malam Berinai punye lagi berat
Pakaian-pakaian ni diragakan sebelum majlis bersanding 
okee, baju-baju ni aje yang sempat aku peragakan. Kalau ikutkan banyak lagi baju, tapi memandangkan aku sendiri dah penat dan nak cepat siap-siap nak jumpa kawan-kawan, so 4 helai baju ni cukuplaa untuk bergambar ^^
[Catatan : 7 baju semuanya]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...