Tuesday, June 28, 2016

Masak Menu Berbuka Lagiii

Pejam celik pejam celik dah 23 ramadhan dah. Sehingga hari ni aku masih tak jejakkan kaki kat bazar ramadhan. Setakat lalu nampak deret deret orang jual jual adelaa, dok menyinggah tu belum lagiii. Memang saje tahan diri untuk pergi bazar, sebab kang kalau dah pegi konpem tak boleh tahan napsu nak membeli itu ini.. Fuhhh bukan senang tau nak tahan godaan camni hahahha..


Sepanjang ramadhan ni memang kebanyakkan menu berbuka kami disediakan oleh icik abam. Adela sekali dua tu aku masak sardin as per request icik abam. Menu berbuka kami memang simple aje, janji dapat berbuka lauk ada pastu berbuka kat rumah, selesa dan puas hati..


Sardin jelaa yang mampu aku masak time bulan puasa ni, sebab kalau menu lain konpem entah ape rasa.. hahahha


Dapat ikan goreng setel dah... lagi lagi ni haa dapat salmon pulakk :p


Icik abam pulak suke benar kalau dapat ikan masin, tu dah menambah selera dia dahh


petola ni pulak icik abam je yang makan, die suruh aku try makan tapi tak berani lagii, yang aku tahu mesti pahittt yaa amatt kannn. so better tak yah cubaa.. hahahha


*menu simple macam mana pun tetap nak update sini sebagai kenangan.. hahaha :p



Salam Perkenalan,

1 comment:

mama tisya said...

salmon xjmpa lg ramadhan ni..lama xmkn hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...