Saturday, January 09, 2016

Puas Hati Pakai Perfume FM

Eh baru perasan yang gambar ni dah lame terperap dalam draf. Hadiah besday aku tahun lepassss..  Huhu


Besday aku tahun lepas memang banyak dapat hadiah. Sape bagi? Of courselaa hadiah dari menang contest, so cam biasa icik abam postpone hadiah besday aku. 


 Biasa kalau beli perfume aku akan amek jenama Paris Hilton, tapi kalini icik abam tolong pilihankann.. aku pun berkenan gaklaa baunye. So selamat tinggal Paris Hilton.. hihihi


Perfume perfume yang kami gune biasanya beli kat Store FM. Nak tahu ape yang bagus dengan barangan FM ni korang trylaa google. Aku memang recommend laa kalau korang nak beli perfume ke barang kosmetik ke, korang belilaa kat FM ni. Semua barangan die original dan yang penting murah dari harga pasaran. Tak caye cer perkena sekali. Serius setaraf barang barang branded yang popular.. 


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...