Friday, August 14, 2015

Redeem Points TM Rewards

Alhamdulillah rezeki contest masih menyebelahi aku. Ni antara hadiah contest yang aku redeem dari TM rewardS aritu
Hampir 16 jenis barang kami redeem termasuklaa voucher ni. 
Dvd player pun kami redeem. Walhal rase cam tak bape selalu pun nak nengok cd sebab kat astro belambak aje cerita. Tapi dah kene pilih ape nak, pilih jelaa dvd ni.
Sport Jam Adidas ni lak untuk icik abam
Jam Casio untuk aku dengan icik abam
Keyboard wireless touch ni icik abam yang nak. Padahal kat rumah bukan ade pc pun. Laptop je. So tak perlu pun keyboard tapi nak jugakkk die.. huhuhu
Ni pulak set Teppayaki Steamboat
Set ni memang aku yang pilih. Memang lame dah berkenan nak beli. Hihihi
Ni Espresso maker. Konon nak buat espresso yang bercorak corak tu. Tapi sampai lahni tak jadi jadi.. hahahaha
Pressure cooker ni memang idaman icik abam. Senang nak masak daging. Cepat empukkk katenye.
Siap dapat buku resepi dalam tu, senang nak masak gune pressure cooker. Ritu mase bulan puasa icik abam masak gune pressure cooker ni je. Cepat dan senangggg.. yang penting memang sedappp.
Dan ni memang dari dulu aku mengidam nak beli. Microwave oven..
Senang nak panaskan makanan dan nak buat grill ke kan. Kalau rajin boleh buat kek. Hehehe
Kami banyak redeem jam. 5 jenis jam semuanya..
Dua dua ni aku yang punye. Opkos wane wane camni aku berkenan kannnn. Hihi
Dan yang terakhir ni steamer iron. 
Hadiah hadiah nilaa yang aku cakap aku dapat mase besday aku ritu. So kirenye tahun ni dapat hadiah besday paling banyakkk hahahha. Memang dah tak minta papepun dah..

3 lagi barang aku bagi kat ibu aku. Ibu aku pilih steamer iron ni gak dengan mangkuk dan penimbang digital. Semua barang ni aku direct hantar ke Melaka je. Tu yang takde amek gambar untuk barang barang tu. 


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...