Sunday, June 14, 2015

Liz Turns 30


Dah hampir sebulan lebih masuk 3 series. Alhamdulillah, dah 30 tahun dah aku. Hidup semakin hari semakin bahagia. Tu yang gemok semcam tu.. Hahahha


Mane tak gemok diri tu asek makan aje kan.. ni celebrate besday pun makan jugak.


ime besday aku ritu icik abam bawak aku celebrate kat Kenny Roger. Tak makan kek pun aritu. Just makan muffin. 🍮Hihi


Keesokkan harinye aku ajak icik abam pegi KLCC lak. Tetibe teringin nak makan waffle dan eskrem. Haish makin tua makin suke nak makan bende manis manis pulakkk.. huhu


Icik abam ajak nak makan kek, sebab tak makan kek lagi sempena 3 series kan. Tapi aku tak teringin nak makan kek pun, tapi teringin nak makan waffle bersama eskrem lakk. 🍨


Kami pergi makan waffle ni lepas waktu keje.


Weekend pulak baru kami pergi makan kek yang icik aban nak sangat bawak tu.. hihi. 🍰


Memandangkan aku ni penggemar pavlova so icik abam bawak aku makan kek kat Coffee Planet NU Sentral.


o ini jelaa cerita sempena umur aku masuk 3 series ni. Tade tiup tiup lilin pun. Hadiah pulak? Nanti aku update ye. Tahun ni dapat hadiah banyakkk. Tak sabar nak story tapi tunggulaa hadiah hadiah tu semua sampai baru aku update ye.. ✌


Keseluruhan review kite bagi 4 bintang
Rating : ★ ★  ★ ☆


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...