Sunday, June 14, 2015

Hari Terakhir di Terengganu Sebelum Balik KL

Dah tiga hari di Terengganu sebelum gerak balik KL kami lunch dulu dengan bff pastu opkos kene singgah beli Kopok Lekor.
Ramai yang cakap kopok lekor di Losong yang best. So kami borong kopok lekor kat Keropok Warisan Losong ni je. 
On the way balik KL kami ikut laluan pantai. Memang saje nak lalu jalan pantai sebab mase pergi tu tak lalu laluan ni. Sepanjang jalan menuju ke KL memang melalui pantai saje. Siyes cantik pantai di pantai timur ni. Kemain biru dan jernih airnye. Tak tahan nengok biru biru air laut dari jauh ajak icik abam benti jap nak amek gambar.
Ni video kami tepi pantai. Ni pitstop kami yang pertama semata mata nak amek gambar tepi pantai
Rasenye kami benti di Rantau Abang. Cuace time tu memang sangat terik walaupun dah hampir ke waktu Asar.
Cuace terik pun masih gagahkan diri nak berselfie. Hihi
Icik abam pun kemain semangat kuarkan kamera die nak amek gambar bile nampak jambatan ni.
Aku nak amek gambar kat tepi pantai, tapi icik abam nak pergi amek gambar kat jambatan ni lak.
So kami ke jambatan ni dulu. 




Kat atas jambatan ni icik abam banyak amek gambar aku aje. Saje suh aku berposing kat atas jambatan tu sebab die nak amek gambar. Konon ala alaa model laa kan. Hahahaha
Tak sesuai sungguhlaa oi nak jadi model. Dengan badan bulat bulat aku tuu.. dari nak amek pemandangan yang cantik jadi tak cantik pulak kan.. hahahha
Dah puas bergambar atas jambatan aku pulak ajak ke tepi pantai. Nak amek gambar dengan sampan sampan yang banyak parking kat tepi pantai tu
Cuace memang panas time ni, pasir pasir pantai pun rase panas bila dipijakk, tapi disebabkan ade angin pantai yang best tu yang buatkan aku rase sonok nak bergambar, alupe cuace panas tu. Pastu memang rase cam tanak balik KL je. Hihi
Last sekali opkos tepek gambar kami berdua! 



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...