Saturday, March 28, 2015

Exchange Powerbank

Kalau haritu aku dah terima dua unit powerbank hasil menang contest dari SG Men, tapiii tak sampai sebulan camtu pihak contest ade call cakap nak tukarkan powerbank tersebut dengan powerbank lain, jenama Sony yang bernilai RM260++ 
Mula mula tu aku terima powerbank jenama MI yang bernilai RM60 saje, tapi atas sebab yang tak diberitahu, dorang nak tukarkan powerbank yang aku terima pada awal tu dengan jenama yang lebih baik dan harga pun lebih mahal sebagai penukaran.

Sebaik dapat panggilan dari pihak contest yang beritahu dorang akan exchange powerbank tersebut dengan yang baru terus dorang suruh hentikan penggunaan powerbank yang lame tu. So aku dengan icik abam pun serta merta hentikan penggunaan powerbank tersebut. Ikut arahan katekan ^^
Selepas 2 3 minggu lepas call tu, kami pun dapat powerbank yang baru ni
Agak puas hati jugaklaa terima powerbank yang baru ni. Sebab kegunaan die lagi bagus kalau nak dibandingkan dengan powerbank yang dapat sebelum ni. Powerbank ni boleh caj ipad, pastu kite bole caj hp sambil caj powerbank. Yang lagi best tu, kalau kite caj hp die akan cepat caj.

Kami kan dapat dua unit, satu unit kami gune sendiri sebab powerbank yang ade kat umah terlalu besar so leceh nak bawak ke hulu ke hilir. Pastu yang satu lagi tu aku bagi kat adik lelaki aku sempena besday die awal tahun ritu, so dari situ dah jimat beli present. Hahhaha 


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...