Wednesday, February 18, 2015

Kata Kata Terakhir Dari Mereka

Okee harini ari terakhir aku bersama team KVMRT Package V3 and V4. So memandangkan hari terakhir aku di opis ni, aku dapat macam macam email yang wish Goodbye, Good Luck dan macam macam lagi, tapi yang makin terharunye tu, big bos, bos bos kat Menara Mustapa Kamal, HR kat Mutiara Damansara semuaaa sudi reply email aku dan bagi kata kata manis kat aku yang memang tak boleh lupe sama sekali. Nak tahu ape kata mereka korang nengok jelaa printscreen email email dari dorang ni. Ni sebahagian yang aku sengaja nak tepek kat dalam blog ni ^^

Thanks big boss, penah jumpa sekali je big boss ni, tu pun die datang site opis bagi kad dan kuih raya kat sorang sorang. Boleh baca DISINI
Dan yang ini pun boss aku, aku banyak boss kat sini. Kire ni boss no 2 aku laa, ni boss paling sporting! Memang sempoi dan sporting abes, sporting sampai tahap icik abam pun boleh karok dengan die. Tak caye boleh nengok video karok dorang DISINI
Dan yang ini pun boss aku gak, supervisor aku, kire boss kecik akulaa hehehe
Ni pulak dari HR, walaupun mase aku join company ni die tade lagi tapi die memang terlalu amek berat tentang kami kat site opis ni, sampai aku anta surat resign letter pun die cam nak tahan aku dari keluar, tapi nak buat macam mane, dah rezeki aku kat tempat lain. huhuhu
Dan yang ni pulak ARE yang mula mula incharge aku mase baru masuk projek ni, nilaa yang ajar dan tempatkan aku mane nak duduk mase mula mula masuk dulu
Ni team dari MK, walaupun tak pernah jumpa tapi kiteorang satu team, memang sentiasa berhubung melalui sistem dan email..
Ni pun same, tapi kami pernah berjumpa, cuma tak pernah satu opis
Ni pulak memang same site opis dengan aku, sentiasa datang kecoh dalam department kami, hahaha btw korang memang ohsem! will miss you all :( ;( :(


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...