Thursday, April 10, 2014

Merembat Tudung di AJ

Okee memandangkan citer ni dah hampir nak basi. Hari ni baru terkial-kial nak update so aku cerita seringkas-ringkas ajela ye ^^
 Ni cerita 5 haribulan hari tu. Memandangkan AJ ade buat sale untuk hari tu so aku pun tak terlepas peluang la kan. Lepas aje keje terus ajak icik abam merembat tudung kat The Curve. Punye la ramai giler orang uolls. So ape lagi kami amek inisiatif yang cepat, aku pegi merembat icik abam beratur. Haa tapi bila icik abam dah dekat dengan kauter aku pulak tak sudah lagi merembat
 Mane taknye uolls kemain ramai orang. Nak selit-selit pun kang dorang tak selesa lak kan, so try selit-selit ikut turn untuk merembat ^^ 
Sambil memilih sambil nengok icik abam. Kemain monyok muke kene beratur panjang. Last-last aku sambar ajela mane yang ade... ^^
[Catatan : dah 6 koleksi AJ]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Sally Samsaiman said...

best ke tudung dia..? hehehe...tak pernah pakai :D

Mummy Audya said...

bagi akak okla. sape pengemar bawak sukela.. corak pun cantik ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...