Wednesday, March 12, 2014

Syokkk Ber'Jet-ski' di PD

Okee tu icik abam tengah dok menanye pasal nak naik jet-ski laa tewww ^^
Pada awalnye aku memang eksaited gaklah nak naik jet-ski ni
Sebelum bergerak, bergambar dulu. Amek mood nak ke tengah laut
Bila dah ketengah laut icik abam bawak aku, aku dah cuak. Aku ni penakut sikit. Bende yang buat aku serun-serun camni memang aku cuak nak main. Dengan berombaknye, lagi buat aku risau jatuh kat tengah laut tu. Padahal dah pakai life jacket dah. huhuhu
Aku ni darah gemuruh teruk nau, tak sampai 5 minit naik jet-ski tu aku dah suruh icik abam antau aku kat darat balik. Tak mau aku join icik abam ber'jet-ski' tu. sebab die bawak laju, ber'lap' bagai. Mahu tak cuak aku. hihihi 
Bila aku dah tak mau naik, icik abam ajaklah sape-sape yang nak naik dengan die, bagi budak-budak tu merase naik jet-ski sekali katenye.. ^^
Seterusnya korang cekidaut ajelah gambar-gambar icik abam time ber'jet-ski' tu ^^
Budak-budak ni kemain berani lagi. Aku aje penakut.. hukhuk
Sampai 3 trip icik abam balik ke darat sebab nak ajak yang lain naik sekali. Aku konpem-konpemlah tak mau naik dah. Cuak sangat berada kat tengah laut tu. Kalau main kat tepi-tepi pantai berani gak aku.. hihihi
Sekian, nanti aku sambung cerita aku ngan icik abam naik banana boat dan berkayak pulak ye ^^
Sori ye kalau video-video ni buat korang penin nak nengok. Almaklumlah duduk kat pantai kene pukul ombak tu yang bergoyang2 tu.. huhuhu
[Catatan : Jet-ski 15minit - RM90]


Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...