Sunday, February 02, 2014

Hari Bersama Geng Kampung

Hari pertama duduk kampung, aktiviti aku adalah lepaking bersama bff
Dah lame sangat dah tak dapat nak berkumpul ramai-ramai macam ni sejak kawen. Mase aku kawen pun kami tak dapat nak berkumpul macam ni. Sebab salah sorang dari bff aku ni pun kawen same date dengan aku kawen. Huhuhuhu.. 

Alang-alang aku dah balik kampung dan dorang-dorang ni ade kat kampung so kami pakat nak kumpul bersama ^^
Ni dil. Dia la yang kawen same date ngn aku. Skang dah ade hero dah ^^
 Ni ctot. Die kawen dulu dari aku
 Yang ni pulak farah. Dia sorang aje masih available. Hihi
Ni pulak nas. Dia pun kawen dulu dari aku. Dah ade sorang heroin dah

Kami jumpe dari 10 pagi sampai abes sembahyang jumaat. Almaklumlah, mane bole tinggalkan icik abam lame-lame kat uma kan. Nanti kelaparan pulak suami masing-masing

Tq para suami sebab bagi izin kepada isteri kuar rumah untuk lepaking bersama ^^

[Catatan : xcukup korum]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...