Wednesday, December 04, 2013

Jenjalan I-City Shah Alam


Ini cerita hujung minggu haritu, orang melaka datang KL. Masing-masing teringin nak pegi i-City. Memandangkan aku pun tak pernah pegi lagi sejak dah ade permainan bagai tu so aku pun teruja jugak laa nak pegi. Nengok lampu, tu memang febret aku ^^

Malam tu kami plan nak masuk snowalk. Tapi punya lah ramai yang beratur so kami batalkan aje niat kami tu.. Yelaaa kang dah bayar mahal-mahal pastu berpusu-pusu pulak nak masuk main snow.. ape yang best camtu kan huhuhu

Semua tempat kalau nak main punyelah ramai orang malam tu. Kat bumper car ni pun punyelah panjang yang dah  beratur nak main hukhuk
Nak taknak kami beratur gak untuk naik Spacewalk. Max 2 orang aje yang boleh naik untuk 1 cable car. Memandangkan yang nak naik 7 orang so kami sewa 4 cable car
Dak along kena naik sensorang ^^
Kakak naik dengan papa
Aku naik dengan icik abam. Opkos laa kan hihihi
Pastu dekman naik dengan deknem
Bestlaa naik spacewalk ni, tadelaa penat kaki nak berjalan nengok lampu kan. Cable car ni boleh berpusing-pusing, memang boleh buat aku gayat gaklaa walaupun nengok rendah aje ketinggian die.. hihihi
Kalau nak main kene beli kad ni. Card ni bole topup kalau nak main bende lain pulak ^^
 Kakak pau mama ngan papa. Sebelum balik kami bergambar dengan lampu-lampu dulu. Cekidaut! ^^
 Haishh nampak gemok sungguh aku! hukhuk
 

[Catatan : Sponsored]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

haryati said...

tak masuk pun takpe snowalk tu... tak besh mana pun liza...

Mummy Audya said...

owhlaa yeke.. tulaa ngk byk org buat review kt icity ni cekik darah aje..sume mahal2.. hukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...