Thursday, June 27, 2013

Pratonton Filem Badges of Fury

Filem Badges of Fury ni merupakan filem ke-5 yang aku nengok dalam bulan ni.
Semalam kami dapat 6 tiket untuk Special Screening untuk filem ni. Nama icik abam menang 4 tiket dan nama aku menang dua tiket dari Suria FM. Tq Suria ^^

Untuk filem ni aku bagi 3 bintang. Bagi aku filem ni kelakar tapi nampak banyak tak logik sket, tu yang aku bagi 3 bintang aje ^^
Rating : ★ ★   ☆
Filem ini mengisahkan tentang dua rakan polis Hong Kong, Wang dan Huang yang penuh dengan konflik. Huang muak dengan perangai Wang yang berpewatakan tidak matang dan sentiasa membawa masalah kepada mereka. Mereka kemudian berhadapan dengan satu kes pembunuhan bersiri. Selepas membuat siasatan, mereka mendapati kesemua mangsa bunuh merupakan bekas teman lelaki Liu. Untuk menangkap pembunuh tersebut, salah seorang daripada mereka perlu menyamar untuk menjadi teman lelaki Lui

so kepada yang meminati Jet Li boleh lah bergelak nengok cerita ni. ^^
[Catatan : 6 tiket]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Sally Samsaiman said...

sally pun dapat tiket...tp belum sampai kat tangan lg...tak best sgt ek?

Mummy Audya said...

len orng len pendapat kot.bagi liza cite ni mmg kelakar cume die ade nampak macam xlogik je sket..

cube la try ngk.. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...