Friday, March 08, 2013

Preview Screening Dead Man Down

 Rating : ★ 
Untuk filem ini aku bagi 4 bintang. Sebab aku rase cerita die pada awalnye agak slow. Tapi tak tahu lah kalau bagi korang cmne kan. Sebab time aku nengok filem ni tengah mood demam. Tapi dah last2 memang best bagi aku. Banyak aksi-aksi. So kalau nak tahu best ke tak sebenarnye, korang nengok la sendiri ye. ^^
Sinopsis : "Dead Man Down" ialah sebuah filem thriller tentang membalas dendam dan jenayah. Filem ini diarah Niels Arden Oplev dan dibintangi Colin Farrell, Noomi Rapace, Terence Howard dan Dominic Cooper. Farrell memainkan watak seorang pembunuh professional dan orang kanan kepada bos kongsi gelap New York City yang sedang digoda dan diperas ugut oleh mangsa jenayah (Noomi Rapace). Hubungan mereka melihat mereka merancang satu rancangan membalas dendam yang ganas.

Kalau korang nak tahu, untuk filem ni aku dapat 10 tiket.. banyakkan.. Menang besar namenye ni.. hikhik. Pertame kali menang sampai sepuloh tiket terus.
Disebabkan dapat sepuloh, tu yang lelong kat fb sape nak.. Last-last 6 tiket aje dapat dilelong.. 4 tiket lagi burn camtu je. hukhuk..
 [Catatan : 4 tiket baki.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...