Tuesday, March 26, 2013

Cheese Cake Delivery Kat Opis

Sebelum aku nak cerita panjang, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kat SIL sebab rajin benau membuat cheese cake ni untuk aku. Patu delivery terus kat opis aku lak tu.. Memang terbaek sangat lah kan. Eh, kene ucapkan terima kasih kat BIL gak sebab sanggup delivery kek tu kat opis aku baru kejap ni tadi.. ^^
Kek panas lagi kot. Dari oven terus sampai ke aku. Sangat sangat sangat terbaek lah.. Wa cayaa sama lu laaah SIL.. Ceh, cam agak kureng sopan lak ayat cmtu kan kan.. hehehe
Alang-alang dah sampai kat opis, pastu tengah pulak melambak keje, memang sedap sangat lah pekene kek ni sambil buat keje kan. huhuhuhu

Eh chop, kate banyak keje kan, tapi sempat lagi update kan.. ape boleh buat, dunia dah canggih skang, snap snap, pastu update terus gune henpon. Cepat dah mudah.. Tu yang laporan terkini kejap je tersebar.. kuikuikuikui
Disebabkan kek tu banyak, aku simpan dalam bekas sket. Nak bawak balik untuk icik abam. Icik abam pun mesti lah nak rase kan. Tak kan le kami je nak merasenyee... Tentulah aku simpan sket untuk suami tercinta.. ekekeke
Okee, reaksi muke opismate aku yang sorang ni dah boleh beri jawapan kepada rase kek tu.. hehehe

Alhamdulillah, kenyang pekene cheese cake petang-petang ni.. Sedaaaap^^

 [Catatan :Puas makan.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...