Friday, February 08, 2013

Ber'Caving' di Gua Tempurung | Part 3

Okeh, part yang terakhir untuk story pasal caving kat Gua Tempurung
Selepas berjaye keluar dari gua, kami benti berehat sekejap. So mase ni lah untuk posing-posing kan. Pasni da kne harungi air  dan kamera memang konpem dah xleh nak keluar lagi..

Selepas rest beberapa minit, kami teruskan caving kami dengan berpatah balik ke dalam gua tetapi melalui laluan yang lain pulak.

Selepas ni, aku dah tak banyak amek gambar dah, sebab kamera dah simpan ketat-ketat.  Mane taknye, kene merangkak dalam air. So xkan nak kuarkan kamera kan. kamera ai xboleh masuk air, kalau masuk air alamatnye kne beli yang lain la kan. kikikiki
 Bukan setakat merangkak dalam air je, kami kene slide sorang-sorang lak. Rasenye nye ketinggiannye dalam 9m. Time ni aku pompuan pertama yang turun.. Ceh ceh.. semangat nak turun cepat sebab icik abam dah tunggu kat bawah.. icik abam orang lelaki pertama yang turun dulu, so tade bantuan dari sape2.  tu yang bile guider tu cakap turn org pompuan lak turun, so aku cepat-cepat nak jadi orang pertama turun gak. . ngeh3

Kalau sebelum nk slide tu memang macam rase takut aje,  tapi bile dah turun rase nak buat lagi sekali. best macam men gelongsonggg je.. hahahhaa
 Untuk part ni, aku kuarkan kamera jap, nak amek gambar punye pasal. tapi amek dari jauh je. so mungkin dari gambar ni korang tak nampak adventure sgt. tapi bagi aku nak slide yang ni la palem aku takut tapi memang menyeronokkan lepas tu! Rasenye, sape yang amek pakej GT je yang dapat rase cabaran ni.. ^^
  Okeh, ni kami dah hampir sampai ke penamat!
 Okeh, nengok tu, muke puas dan lega dah sampai luar gua! hikhik
 Sebelum balik kite bergambar kenangan dulu!

*kapel tu join team kteorang sebab die amek pakej yang same

[Catatan : Bukit Merah pulak.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...