Friday, November 23, 2012

Tak Boleh Upload Gambar!!!

Entri terakhir aku update adalah sempena Awal Muharam minggu lepas. 

Patutlah rase gatal je tangan ni nak menaip. Selame ni asek bw aje. Tu yang tetibe rase nak update blog pulak hari ni. Dah banyak sangat cerita aku tak update kat sini. huhuhu
klik pada gambar untuk lebih jelas

Punye lah semangat nak update blog, tuptup boleh pulak keluar bende alah ni.. hukhuk

kli pada gambar untuk lebih jelas
Adeh! space dah full rupenye... barulah aku tahu yang kat dalam blog ni ade limit gak kalau nak upload gambar, ingat boleh je upload gambar banyak-banyak sesuka hati aku kan. hehehe

Okee, disebabkan tangan ni dah gatal sangat nak menaip dan nak mengapdet! so aku google lah cara camne nak solve kan masalah ni. 

Yesss! akhirnye berjaye gak aku upload gambar. Entri ni bukti gambar dah boleh upload kat blog aku ni. huhuhu. So jap lagi aku apdet cerita terkini ye.. tungguuuuu! ^^

[Catatan : ada 4tiket Shout awards.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...