Monday, October 08, 2012

Punjabi Mood

Okee, hari ni kami ber'punjabi' mood! ^^
Kalau kat malaysia ni, kebanyakkan orang melayu cakap suit yang kteorang pakai ni Punjabi, tapi name sebenarnya suit ni adalah Salwar Kameez

Baju-baju kami ni datang dari India. Al-maklumlah, kami kan keje under company India. (A government of India undertaking)
Okee, gambar seterusnya adalah gambar-gambar yang penah ade dalam simpanan aku, gambar lame, tapi baru hari ni aku nk upload! Jom cekidaut! ^^
Kak elly!
Dulu kat office ni ade 3 bunga melayu, tapi sekarang tingga dua aje.
 Mr. Shyam Lal jie! Design Depart
 Abhishek Jie! Planning Depart
Ananthi! Receptionist
Amit! Design Depart
Mr. Bala! Finanace & Admin Depart
With Kulwant! Security office

Tu adalah sebahagian staff yang ade kat Ircon HQ KL. Aku ngan Ircon dah hampir 3 tahun kot, tak tahulah tahun depan bersama dengan ircon ke tak. hahahaha

*Kebanyakkan kain yang aku dapat, aku buat baju kurung moden je

[Catatan : LA! ^^]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

2 comments:

haryati said...

msti tau sket2 bahasa diaorg kan? hihi...

Norliza Nordin said...

@Haryati Faizal bole la sikit-sikit.. nak kate paham sepenuhnye takla.. hehehe :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...