Friday, August 17, 2012

Posto Posto! Satu dari Pos Ekspress, Satu Lagi Dari GDEX

Ewahhh, panjang sungguh tajuk kali ni. Eh panjang ke???.. kekekeke. Entri ni diupdate untuk beritahu yang aku dapat 2 keping surat. Satu dari Pos Ekspress dan satu lagi dari GDEX.
Okee, yang dari Pos Ekspres ni di hantar ke alamat opis aku di Plaza Sentral. Al-maklumlah kan, kang hantar kat rumah tak ade sape lak yang nk terima. ^^
Dari GDEX ni pulak sampai kat alamat rumah, disebabkan kat rumah tak ada sape yang nak receive, so terpaksalah dorang tinggalkan note untuk aku supaya datang collect "hadiah" tu. Nak tak nak kena lah datang collect kat sana, sebab nak tukar alamat suruh hantar kat opis macam tak sempat je, sebab proses tu dorang cakap makan mase 2-3 hari. kalau nak boleh aje, tapi kene tunggu lepas raya lah baru tahu ape bende alah yang dapat tu kan. ^^

Dari GDEX ni aku dah collect dah semalam. nak tahu ape yang aku dapat nanti aku update kemudian ye.. Cet, asek nak will be continue memanjang, tapi tak continue continue.. Last last buat lagi entry lain. hahahahha.. Sorry ye, terpakse update ringkas-ringkas aje, tak nak cerita terlalu basi. kekekekke. tu update cerita ringkas-ringkas dulu. nanti dah free aku update lagi ye.

[Catatan : Balik kampung]
Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...