Wednesday, May 09, 2012

Selamat Pengantin Baru

Selamat Pengantin Baru pina.

Harap-harap masih tak terlambat lah ye untuk aku update pasal majlis perkahwinan sahabat baik aku ni. Dan minta maaf sangat-sangat kat ko pina sebab terlambat sampai time majlis hari tu and baru nak update pasal majlis ko ni arini. maaf kan saya. ^_^

Ok. ni muke-muke yang datang lambat mase majlis hari tu. ;p

kalau korang nak tahu, pina ni adalah sahabat baik aku dari sekolah rendah sehingga ke skolah maahad dulu. Dia ni jugaklah jadi pengapit aku time aku kawen ritu. ^_^

Btw, Tahniah pina. Welcome to the club! Aku doakan korang semoga bahagia hingga akhir hayat. Cepat2 dapat baby! ^_^

pani doakan aku cepat dapat baby lak ye. jangan potong aku, nas, dil n ctot! sila ikut turutan! hahahaha :p

Ops, kenyataan di atas gurau je k. Okeylah jom cekidaut gambar-gambar time kat majlis hari tu


[Catatan : Kompang dipalu, pengantin malu! :p]
Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...