Wednesday, September 14, 2011

Aku & Eclipse Mints!

Ops.. dah bape hari dah tak update ye tak! hehehe

Ok.. kalau korang nak tahu entri kali ni aku nak cite pasal addict aku pada Eclipse Mints..


kalau ade sesape yang tak tahu or tak kenal ape tu Eclipse Mints.. Meh aku kenal kan! nengok gambar-gambar kat bawah ni ye! ^_^

Peppermint
Winterfrost
Blackcurrant
Spearmint

Ok.. kalau korang nak tahu tu antara flavor2 eclipse yang ade kat Malaysia ni.. tu setahu aku la.. ^_^

flavor Lemon Ice adelah antara yg aku minat! sekarang ni tengah jenuh tunggu flavor yang terbaru selepas Lemon Ice.. ^_^

Melambak dah bekas-bekas eclipse ni aku simpan! agak-agak bekas-bekas ni boleh dijual tak??? Ok babai! :) :) :)

[ Catatan : Balik keje je mest nk kne ujan! :( ]

Salam Perkenalan, 

Norliza Nordin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...