Tuesday, August 16, 2011

Kisah Dugong : Luke di dalam siapa tahu! T_T

Entry ni aku nk cite pasal kete aku! mesti ade yg xtahu lg pasal cite kete aku tu kan.. aku cite dr awl k. Sbnrnye bumper dpn kete aku tu pecah. Kne langgar agaknye, nmpak mmg xteruk sgt la kalu dr luar nye. Tapi sakit gakla mate aku nak nengok tiap-tiap ari. Sebab smpai skarang tunang aku xsempat lg nk g repair.. kteorg nk cover insurance je. Ok, ni aku tunjukkn "Luke luar" kete aku tu.

kalu ngk dgn mate kasar mmg rse cm xbape teruk pn kan. Mule-mule aku pn rse tadela teruk sgt.. maybe pecah kt situ je.. kire kalu pegi repair pn sure tak lame kete tu tersadai kt bengkel, sb mest nk kne tukar bumper tu je kot. hukhuk.. tapi smlm before nk bbuke kteorg pegi kedai aksesori kete, saje jela nk suh dorg belek-belek kete tu. Patu tunang aku ni gatal lak nk tukar hon BM katenye, so tukarla.

Da kate nk tuka hon, org kedai tu kne la jalankn tugas die kan. Dorg mule la bukak itu ini sb nk pasang hon yg baru tu.  kalu nk tuka hon tepakse la buka bumper dpn tu kan. Korg ngkla gambar-gambar kt bawah ni..
Haa.. ngk.. teruk gak kan.. kire kuat la gak kne langgar tu, sbb abs besi2 kt dlm tu sume pemek. Nk tunjuk sgt xpat sb amek gambar ni pn gune hp kamera je.

So, kpd en tunang, kalu nk braye dgn kete tu, pat-patla pegi btol kan.. kalu tak, raye mesti tak bermakna kan.. kann... Bg vios raye perak dl, sb myvi nk raye melaka! Hehhehe.. .. huhu

[Catatan : Harap-harap xkekok la nk bawak myvi nti ]

Salam Perkenalan, 

Norliza Nordin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...