Thursday, May 12, 2016

Birthday Celebration For March & April Babies 2016

Assalamualaikum semuaa, dah lunch ke? aku ni tak larat nak lunch sebab tadi dah amek heavy breakfast pukul 10.30 pagi tadi. So skang rasa full lagiiii.. Nak tido sekejap takut sakit kepala, so kite update blog jelaa yang mampu hahahha


ramai yang tanye, apesal tempat keje aku ni asek makan makan aje, yeee kami memang selalu buat makan makan, kadang tu makan makan untuk celebrate birthday, kekadang tu nak raih orang naik pangkat, raihkan dapat tender dan macam macam, so department kami memang ade bajet untuk semua tu, kalau tade bajet pun maybe akan ade yang nak belanja atau sponser.. hihihi


ni antara aktiviti makan yang kerap dilakukan iaitu birthday celebration. Setiap dua bulan sekali akan ade birthday party camni. so macam biasa, sebelum ape ape terjadi kite bergambar dulu.. hihihi


kebanyakkan menu ni kami agih agihkan tugas untuk order. cam makanan dalam tray tu aku order kat kedai bawah opis ni je.. senang cite..


ni kire antara orang yang terawal datang menolong prepara untuk party ni.. termasuklaa aku.. hahaha aku tak tolong.. tolong selfie aje.. kihkih..


macam biasa, kalau dah banyak makanan macam ni, pasti kembung perutlaa lepas tu.. hahaha


semua dah ready baru panggil lelain masuk..





macam biasa, bila semua dah masuk, semua babies yang dicelebrate kena duduk depan, yang bukan babies pada aritu duduk tepi.. ahhaha




kalini boss tade, so kite ganti dengan big boss lagi atas sikit.. hehehe


dah nyanyi lagu birthday, blow the cake, then ape lagiiii.. ngaplaa hahaha..


btw thank you pada yang membaca, pasni aku update story yang menarik lagi ye.. :p



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...