Tuesday, April 19, 2016

Full Moon Celebration - Tradisi Chinese Baby Genap Sebulan

Lagi sekali dapat Full Moon Celebration Box, kat department kami ni memang berjangkit jangkit je kalau pape tu aku nengok.. macam kalau sorang pregnant nanti adelaa yang berjangkit.. kalau sorang bercuti, nanti adelaa yang bercuti gakk.. hehehe


Maklumlaa department kami ni paling ramai staff. so bile dah ramai tahu tahu jelaa bila sekali cuti nampak beramai ramai naulaa kannn.. okee tak paham takpe.. hahaha


i sempena sebulan anak Mr. Tio.. tak tahu anaknye lelaki ke perempuan..


aritu ade aku cerita yang kalau full moon baby ni kebiasaanye dorang akan bagi ayam camni, so ni dapat.. tapi memandangkan aku ragu ragu nak makan walaupun dorang cakap halal, so aku amek gambar jelaa hehehe


aku bagi kat DA belakang aku, tadelaa rugikann kalau tak makan tapi boleh bagi orang lain makan.. hihihi



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...