Monday, March 14, 2016

Surprise 4th Anniversary LizNir Part 2


Sambung lagi cerita pasal anniversary kami, kalau tadi aku update surprise yang aku buat untuk icik abam, kalini aku pulak dikejutkan dengan "surprise" dari icik abam


Laa, icik abam ni, penuh dengan kejutan pulak die! Eh eh dah macam kata kata dalam CSWP lak. Ops! hehehe


Ni adalah surprise yang icik abam plan dengan adik ipar aku kat kampung. Kami balik Melaka time ni. Sampai sampai je nengok apesal laa gelap semacam je rumah ibu aku kan. Biasa balik malam jugak, tapi tadelaa segelap ni. Dalam ati aku pikir dorang dah tidur awal laa tu..


Tapi tuptup bukak pintu nengokkk.. Ehhhh banyak nye lilin.. adehhh.. so suwitttt.. terharu gaklaa cume time tu cover sikit. Maklumlaa orang ramai kat rumah. hehehe


So simpan sikit rase terharu tu kite continue dengan potong kek. Alhamdulillah, perkahwinan kami dah berusia empat tahun dah. Ni pertama kali celebrate anniversary kat kampung bersama family dan orang orang tersayang.


Thank you husband!


Dah tak tahu nak wish ape lagi.. terkedu, tergamam, tersuke... semualaaa.. hahaha



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...