Thursday, October 08, 2015

Mengikut Aktiviti Icik Abam, Tak Jamming, Pergi Gym Pulak

Setiap minggu memang ade aje aktiviti icik abam ni, tak terikut aku. Ade aktiviti die yang aku rajin follow, ade yang idakk. Better aku duduk rumah nengok cerita cerita yang dah direcord kat rumah tu.
Kalau jamming ni, biasanya icik abam akan pergi malam lepas kerja, so kalau esok tu keje memang aku jarang join. Tak laratttt...
Kalau hari tak keje baru aku join jugaklaa. Tupun kadang kadang tu mate tak sporting, dah tak larat nak menahan.. Tapiiiii biasenye biasa aunty Liza ade geng kalau follow time tak keje, so tadelaa busan sangat kan.. Hehhehe
Ni antara video yang sempat aku record mase follow icik abam jam
Kalau ikutkan banyak je lagu setiap session dorang jam ni, aku je tak mampu nak update dan upload videonye. 
Bile time rajin, barulaa terupload kat utube sendirikkkk.. Hihihi
Ni pulak cerita mase ikut icik abam pergi gym. Macam macam aktiviti icik abam ni, aku je yang tak larat nak ceritaaa. Tapi memandangkan blog ni memang wujud khas untuk cerita dan kenangan kami bersama, aku updatelaa sikit.
Badan dah gemok, nak bawak lagu yang not tinggi tinggi dah tak larat. Tu yang ke gym je tu. Aku kalau pergi pun dok meneman jelaa. Hihihi
Amboi.. Nak tumbuk sape le pulak tu kannnn
Konon nak bertinju.. Eh entahh, ni sukan tinju ke ape ni.. 
Dah puas bergym, mase untuk minum protein pulakkk, tak tahulaa ape rase, setiap kali bersukan mesti pastu amek protein pulakkk. Huhuhu



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...