Friday, October 09, 2015

Join Workshop DA Yang Dianjurkan Oleh Pihak Company

Okee memandangkan arini ade aktiviti makan makan di opis so aku nak update sikit pasal story kerja aku sekarang. 

Hujung bulan lepas aku ade join workshop untuk DA staff. Kalau korang nak tahu, Company tempat aku kerje ni memang ade hired DA ni. Nak tahu DA tu ape? Jap lagi aku terangkan ye..
Workshop tu diadakan di HQ, so sebelum nak ke hq tu haruslaa stick note sikit kat pc, supaya sesape cari aku nanti tadelaa cakap aku merayap memane ke kan.. Hehehhe
Workshop ni adalah bertujuan untuk support DA yang ade berkerja bersama dengan kita.
Macam kat department aku memang ade sorang DA. So die nilaa yang assist aku kat opis. So memandangkan aku memang antara orang yang rapat dan banyak bekerja dengan DA ni, so aku digalakkan untuk join workshop ni.
Ramai jugak yang ambil bahagian dalam workshop ni. Orang orang kuat HQ pun ramai yang join. 
Presenter untuk workshop tu ade dua orang, masing masing dari UK dan memang dah experinced dengan DA. 
Banyak jugaklaa knowledge yang dapat dari workshop ni. Siap ade group case lagiii. Time nilaa dapat gak improvekan diri speaking bagai, kenal orang semua. Hihihi
Last sekali sebelum balik opis haruslaa bergambar dulu.. ✌
Owhh ye, sebelum balik kami lunch di Ikea, memang hilanglaa gian nak makan salmon dan karipap Ikea kan. Kite tunggu Ikea Cheras bukak pulak kannn.. Hihihi



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...