Tuesday, September 22, 2015

Majlis Penyampaian Hadiah dari Daily Fresh

Okee seperti yang dah diceritakannn kat entri sebelum ni, aku ade mentioned yang kenapa kami beramai ramai datang ke Sunway Piramid.
Cerita selepas main ice skating tu. Habiskan masa sebelum nak tunggu time nak collect hadiah dari Daily Fresh
Untuk contest Syoknya Raya bersama Daily Fresh ni adik aku menang hadiah utama. Aku menang conso je. Alhamdulillah
Tu yang pakat ramai ramai datang prize giving ceremony tu
Penyampaian hadiah ni dorang buat kat outlet daily fresh Sunway Pyramid.
Memandangkan cerita ni dah lame gak.. So korang cekidaut jelaa gambar gambar yang ade ye...
Alhamdulillah, rezeki contest. Walaupun dapat conso tapi tetap senyum lebar.. Jenuh gaklaa nak abeskan voucher daily fresh ni. Hihi

Penyampaian hadiah untuk grand prize ni last sekali

Sebelum balik, bergambar bersama pemenang pemenang lain yang turut hadir nak amek hadiah

Alhamdulillah rezeki adik aku sekeluarga. Nak masuk rumah baru, dapat perabot baru.. Alhamdulillah 😂😁
Ni antara gambar yang aku pertaruhkan untuk join contest ni raye aritu. Hihihi



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...