Sunday, February 22, 2015

Rezeki Mencurah Bila Nak Berhenti

Alhamdulillah, sebelum tiba hari hari terakhir aku bersama team KVMRT V3 dan V4 ade aje yang belanja. Kebanyakkannye belanja makan. Mungkin sebab aku ni nemok tu orang bagi makan je tu. Huhuhu

Icik abam pun dok tanye nape laa dorang dorang tu suke belanja makan, bukan tak tahu ke aku ni dah nemok. Huhuhu camtu sekali kannn T_T
Ni antara makanan dan hadiah yang aku dapat sebagai tanda perpisahan. Huhuhu

Padahal sebelum ni dorang dah buat farewell untuk aku, tapi ni ade gak lagi yang nak buat makan makan kecik kecik pastu belikan jajan untuk aku. Adeh rase dihargai sangat sangat. Tak terpikir lak dorang leh buat camni kat aku. Padahal aku kat opis tu tade laa bergaul sangat dengan orang kat opis tu. Aku dok ngadap keje aku je. Tapi nilaa dinamakan hubungan silaturrahim sesame manusia. Terharu lakkk hihi
Terima kasih sangatlaa pada yang memberi, tak sangke ramai gak yang sedih bile aku nak berhenti ni. Ceh ceh.. bajet hot pulakk. Yelaa kalau dulu mase kat opis lame sebelum yang ni tak ramai staff, lagi pulak tak seakrab cam sekarang sebab dorang foreigner. hahaha
Tapi ape ape pun korang tetap ohsem. Siyesss! semoga lepasni kite ade rezeki berjumpa lagii. Yelaa aku masih dalam projek yang same, cume tukar package aje. So pasni kalau ade rezeki memang boleh jumpa lagi. Opkos laa jumpa lagi time makan makan nanti. Yelaa bahagian construction ni kan lebih pade makan aje. Penat bekerja katekannn hihi
Selain dapat jajan, sebelum nak berhenti ritu kan nak raye cine, so sempat gaklaa dapat duit raye dari company. Alhamdulillah, ingat bile dah resign name aku dah takde untuk terima ape ape, tapi ade gak lagi bahagian aku hihuhu
Ni kire angpow terakhir aku dapat dari Aecom laaa. Sampul angpow tahun ni siyes cantik kalau nak dibandingkan dengan tahun lepas. Tahun kambing tahun ni, so tu yang ade terselit gambar kambing sekor kat situ.. hihi
Okee selain opismate belanja di waktu waktu terakhir aku kat opis tu, tokei kafe kat bawah opis tu pun dok belanja makan. Memang tokei kafe ni dah inform kat kami awal awal nak belanja kami makan sempena aku nak berhenti ni, so last day lunch tu tokei kafe ni belanja kami makan ape aje nak order katenye. Siyes semua baik hati!! 

Manelaa aku tak nemok kan. Makan makan dan makan aje. Hihihi
Sebelum balik tu opkoslaa wish thanks kat semuaa. Pastu mestilaa tak lepaskan peluang berwefie bersama sama sebagai kenangan. Thanksss! Sampai jumpa lagii Insya Allah ;)


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...