Friday, February 06, 2015

Bila Icik Abam Dah Reti Makan

 Semalam agak terkejut jugaklaa bila icik abam mengajak makan kat Sushi King ni. Terkejut sebab dia bukanlaa penggemar Sushi, pastu pulak setiap kali aku ngajak nak makan Sushi mesti die bantah, tapi kalini berlainan pulak bila die yang mengajak makan, tak ke terkejut aku dibuatnye tu.. hihihi
 Nengoklaa kemain selera le pulak aku nengok icik abam ni makan, bilaa ditanye kenapa lak tetibe boleh tersuke nak makan sushi ni??? boleh lak die jawabbb.. "sian kat ayang dah lame tak makan sushi, so bawaklaa makan" eh eh.. kite yang nak makan ke die yang nak makan. Yelaa masuk masuk je terus empat pinggan die capai, kite dua pinggan pun tak habis lagi die dah abeskan kesemua empat pinggan tu. So korang rase aku yang nak makan ke die yang nak makan ni.. pelik gaklaa aku kejap semalam tu. hihihi
 So semalam tu memang icik abam aje yang banyak makan, aku kurang sebab belum terase nak makan sushi, so selera untuk makan sushi tu kuranglaa, kalau tak aku laa orang yang beria ria yang akan ajak icik abam makan sushi, skang selera tu dah terbalik lak dengan icik abam, takpee, baguslaa kan icik abam dah gemar makan sushi, so pasni kalau ngajak takde masalah lagilaa harap harapnye.. hihihi :p
 Ni antara yang icik abam makan yang sempat aku snap. 
Harga pinggan mengikut kaler. Semalam tu kami banyak makan kat dalam pinggan pink aje, selalu tak nengok nau pun kaler pinggan tu, nengok makanan atas pinggan tu je bila nak amek, so bila dah abes makan baru pasan yang pinggan tu kaler ape.. hihihi
Nidia pinggan yang icik abam amek, sedap sangatlaa tu, tengah ade selera ke sushi laa jawabnye ni kann.. hehhe


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...