Wednesday, February 04, 2015

Dua Powerbank Dah Diterima

Okee powerbank dah sampaiiii. Powerbank ni bukan aku beli tapi dapat sebab menang contest. Ni merupakan kali kedua aku dapat hadiah powerbank. Haritu menang dari NU Sentral, powerbank tu boleh caj sekali aje kalau kat henpon aku ni... Yang tu aku dapat hasil menang contest kat IG, so kalini dapat lagi hadiah powerbank, dari Vaseline Men Malaysia lak.. menang contest IQ Kuiz ^^
Yang menang dari NU Sentral tu kecik je, power pun tak bape nak power, so yang ini dapat sekali 2 pastu setiap satu 10400mah. Dapat kaler gold ngan biru. Dapat dua tupun sebab memang dua nama, iaitu nama aku dengan nama icik abam, tapi sangkut minggu yang berlainan... Sape sape berminat dengan powerbank ni leh aku jual, sebab kami dah ade powerbank. So nak banyak banyak powerbank pun dah buat ape sangatlaa kann... Haritu dok try gak usha harga market powerbank ni, dorang letak RM30 satu. Tak tahulaa murah ke mahal bagi korang... hehehe


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...