Thursday, February 12, 2015

2 Bulan Berturut Duit Masuk

Kalau korang bace pada tajuk entri ni, dah tahu dah kan yang dua bulan berturut turut check dalam akaun bank ade tambahan duit. Alhamdulillah, semua tu duit dari hasil menang contest
Nengok dari amount yang tertera tu, takdelaa banyak nau, tapi syukur alhamdulillah, sape nak bagi kan amount camtu kalau saje saje, so dah menang contest rase syukur sangat, dapat gaklaa gunekan duit contest tu untuk beli ape yang patutkan. hihihi

Yang amount RM100 tu aku rase Fair & Lovely yang masukkan sebab aku memang ade menang seratus dalam contest Seri Aspirasi dari FAL. Boleh baca DISINI

Dan yang RM50 tu pulak aku menang dari Cool Station, untuk keputusan menang dari Cool Station ni aku tak update kat mane mane, sebab admin die just call aku bagitahu yang aku menang dan dorang akan bank in kan duit. Tu je.. hihihi

Alhamdulillah!!!! Semoga lepasni ade rezeki aku nak menang contest lagiiii ^^


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...