Thursday, July 03, 2014

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Ponnn Ponnn Ponnn.. tepi tepiiii.. nak tumpang lalu sikittt.. Harini teruja sangat nak join GA dari Nile.com.my. Sape sape yang tak pernah terjah lagi ke Nile.com.my ni, better korang pergi terjah sekarang, konpem korang akan tertawan dengan barang barang yang cantik dan murah disitu. Sekarang nak shopping, shopping online aje best. Mudah dan cepat! ^^
Okee berbalik pada GA yang aku nak join ni, memandangkan aku dah lame sangat tak join GA so kali ni nak cuba nasib, mane tahu boleh dapat duit raya RM300 tu kan...

Kalau aku dapatlaa duit RM300 tu, RM200 darinya aku bajet nak perabeskan dengan shopping online di Nile.com.my. Aku nak beli baju raya, kasut raya, handbag raya dan macam macam lagi keperluan untuk hari raya nanti. Aku pilih shopping online di Nile.com.my sebab semua koleksi yang terdapat disitu nampak cantik dan mengikut citarasa aku. Konpem bilaa berbelanja di Nile.com.my mesti ada balance. So balance dari  tu aku akan beli kuih raya untuk dibawa pulang ke kampung. Manakala lagi RM100 tu aku nak buat belanja bagi duit raya kat ibu, adik-adik dan anak-anak sedara dikampung

Alangkah seronoknye kalau aku betul betul dapat RM300 tu kan. Korang pun mesti seronok jugak kalau dapatkan, so korang pun boleh join GA ni. Tunggu ape lagi kannnn ;)

**Nak tahu result boleh klik DISINI

[Catatan : Kalau nak shopping di Nile.com.my klik banner]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...