Thursday, June 19, 2014

Aneka Pilihan Baju Kurung Murah Dari ZALORA

Seperti yang aku dah ceritakan pada entri yang lepas, so entri ni sebagai untuk melangsaikan janji tersebut. Ingat hutang aje ke kena langsaikan, janji pun kena langsaikan jugakk tau. Kalau tak, boleh buat orang marah.. ekekeke

Sebelum aku belanja korang dengan aneka pilihan baju kurung dari ZALORA, aku nak cerita sikit pengalaman aku bershopping online bersama ZALORA sebelum ni. Kalau korang nak tahu, aku ni bukanlaa penggemar shopping online. Sebab bagi aku, shopping online ni macam tak secure. Pastu pulak macam tak feel aje nak shopping di alam maya ni. Aku lebih suka pegi shopping kompleks pastu pilih ape yang berkenan. Kat situ kite boleh pegang rase try dan sebagainya ikut selera kita. Itu dululaaa. Tapi memandangkan kehidupan setelah berumahtangga ni macam tak cukup aje masa untuk membeli belah so aku try jugaklaa bershopping online.

1st trial aku shopping online bersama ZALORA. Aku pilih ZALORA sebab kalau kite shopping dengan ZALORA kita boleh cash on delivery. Kire barang dah sampai baru kite bayar, so tadelaa sibuk nak kene bank-in kan duit dulu kalau nak bershopping kan. Bank-in-bank-in kann duit ni memang aku tak bape nak suke, sebab aku tak tahu n takut kalau tersalah bank in. Hahahaha tu pasal aku lagi suka cash & buy ni. Pastu, kalau korang shopping RM75 ke atas, korang akan dapat penghantaran PERCUMA dan 30 Hari pemulangan PERCUMAAAA! kalau korang rase barang korang tu tak sesuai dari segi saiz ke ape atauuuu barang yang korang terima tu tak elok ke. So nampakkkkk.. best jugakkan shopping online camni, jimat masa, jimat tenaga, jimat segalanya.... hihihi

Seterusnya.. jom aku jamu korang dengan aneka pilihan baju kurung murah dari ZALORA. Kalau berkenan bolehlaa korang terus merembat.. hihihi
Okee memandangkan dah nak puasa pastu nak raya, so mungkin ada diantara korang yang suka shopping raya awal sebab bila ramadhan nanti korang nak tumpu pada terawih pulak kan, so memang tak ada masa untuk kuar shopping, maka ZALORA lah pilihan tepat untuk korang pilih baju raya korang tu nanti.
Baju kurung antara pilihan untuk orang pompuan kalau ingin bergaya pada Hari Raya. Baik di kampung, atau kat bandar-bandar, pemakaian baju kurung amat sinonim dengan perayaan yang amat ditunggu-tunggu ini. Namun, bukan semua berpeluang untuk memiliki sepasang persalinan baju raya yang direka oleh pereka-pereka fesyen tanah air yang rata-rata boleh mencecah harga ratusan ringgit Malaysia.

Menyedari hakikat ini, ZALORA Malaysia menyediakan pelbagai koleksi baju kurung murah yang boleh korang miliki dengan bajet serendah RM100 dan ke bawah. Tak caye??? korang boleh klik pada setiap gambar dan pilih mane korang nak rembat. Konpem korang akan terpukauuu ^^
Koleksi baju kurung murah ini tersedia dalam pelbagai pilihan warna dan rekaan yang menarik untuk korang miliki. Kesemua pilihan yang tersedia adalah ditampilkan daripada jenama-jenama hebat seperti First Lady, Zuco Fashion, Gene Martino dan banyak lagi. Korang takyah bimbang akan kualiti baju kurung yang ditawarkan kerana kesemuanya diperbuat daripada jenis fabrik yang terbaik dan menjamin keselesaan yang optimum sepanjang pemakaian
Jangan berduka jika korang terpaksa menyambut Hari raya yang bakal menjelang ini secara bersederhana kerana pengertian Hari Raya yang sebenar adalah hari kemenangan bagi umat Islam. Hari Raya juga merupakan waktu paling sesuai untuk korang mengeratkan lagi ikatan kekeluargaan dengan aktiviti ziarah menziarahi diantara satu sama lain
Oleh itu, ceriakan sambutan Hari Raya korang dengan koleksi baju kurung murah daripada ZALORA ini dengan harga serendah RM100 dan ke bawah. 
Banyak lagi koleksi Baju-baju kurung yang terdapat di ZALORA
So kalau berkenan nak membeli dengan ZALORA boleh klik DISINI 

[Catatan : Memang puas hati]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...