Tuesday, February 11, 2014

Shopping Online Dengan Zalora

 Okee ini pestaim aku shopping online kat zalora. Sebelum ni kalau beli online pun beli kat member-member yang dah kenal aje. Bukan aku ni tak percaya dengan perniagaan online, tapi aku risau ape yang aku beli nanti tak ngam lak ngan aku. Nampak cantik dimata tapi bile barang dah sampai takut tak serupa dengan ape yang difikirkan. tak ke naye camtukan. 
 Memandangkan aku dah terbagi alamat rumah, so bila nak buat penghantaran dorang call aku dulu. So aku cakapla aku kat opis, kat uma tak ade orang. Nak suh die hantar kat opis dah tak bole time tu, sebab dah luar kawasan dorang. Abes kalau nak pulang balik barang tu pastu nak tukar alamat makan mase pulak nak sampai barang ni. So last sekali aku decide aje amek kat opis dorang yang tak jauh dari uma kami. Nasib baikla kan ^^
 Okee ini lah barang yang aku beli. Dah try dah, ngam dan cantik! suke suke suke!!! hahahahha
 Bagi korang yang tak pernah shopping online dengan zalora, korang tak perlu risau dengan barang korang tu, kalau korang rase barang korang tu tak sesuai darisegi saiz, barang pecah ke ape korang boleh return balik barang korang kat zalora. So tak jadi masalah kalau korang dapat sesuatu tu tak kene dengan saiz korang ke ape kan. hihihihi
Dah beli barang ngn dorang dapat lak voucher discount. Bolelah shopping online lagi kan. Syok gak shopping camni.. hahahha

so sape nak shopping online dengan zalora korang bole usha-usha DISINI 

[Catatan : 2 items beli]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...