Thursday, February 20, 2014

Sempat Terbang Lagi

Okee kalau korang tertanye-tanye ape yang icik abam tengah buat tu, meh aku bagitahu, die tu tengah dok control helicopter die ^^
Kejadian ni berlaku kat kampung hujung minggu hari tu. Aku tengah siap-siap kuarkan barang kami untuk dimasukkan ke dalam bonet kerete nak balik KL, sempat lagi icik abam kuarkan heli die pastu main.. huhuhu
Kebetulan, adik ipar aku pun bawak balik heli die, so ape lagi dah ade geng, syoklaa die kan. Sampai aku aje yang setelkan masukkan barang semua. huhuhu
Aku dah siap masukkan barang dalam bonet, icik abam tak abes main lagi. Nak tunggu sampai ketiga-tiga bateri abes katenye, pastu bole charge semuanya sekali..huhuhu
Dah abes main kami terus gerak balik KL, alhamdulillah hari tu perjalanan kami lancar dan selamat ^^

[Catatan : hobi icik abam]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...