Monday, October 21, 2013

Batu Cincin Telah Ditemui

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Syukur sangat sebab batu cincin yang hilang time raya haji aritu dah jumpe semula. Happy gile aku ^^
Sape yang dah follow IG SinarCintaku mesti dah tahu pasal cerita batu cincin yang dah hilang ni kan. Kalau tak follow kat IG pun konpem ade di antara korang yang dah bace entri sebelum ni yang bertajuk "Kisah Terkorban Sempena AidilAdha 2013"

Okeelaaa korang sure nak tahu kat mane aku jumpe, bila dan macam mana boleh terjumpa batu cincin tu kan... ekekeke
Korang nampak tak batu cincin dalam gambar ni??? haa selame ni die ada kat dalam handbag aku aje rupenye.. hehehe
Pada mulanye aku pun tak bape perasan batu cincin ni, aku godek-godek handbag ni sebab dah tade keje, konon-konon nak la kemas barang-barang yang ada dalam handbag ni. Al-maklumla, sekali sekala suruh icik abam pegang handbag aku, dia komplen aku bawak batu, handbag aku berat katenye. huhuhu

Alaa, perangai aku ni lak selagi bende boleh dimuatkan dan bole diisi dalam handbag ni aku akan sumbat aje. Tu yang berat. Sampai resit-resit yang dah berkurun lame pun ade aje dalam bag tu. tu yang konon-konon nak kemas handbag bagai tu
Tup-tup, nampak macam ade bende berkilau-kilau. Pikir aku time tu batu tudung aje. Al-maklumla, time tu aku pakai tudung bawal, ade pulak batu. So pikir aku mungkin batu tudunglaa kan. 
Tilik punye tilik nampak macam batu lain le pulak. Sebab batu tudung xde pulak bentuk tajam kat bawah die tu
Balik rumah aku amek cincin yang dah hilang batu tu


Pastu aku try kenekan balik kat tempat batu yang hilang tu. Yes!! ngam. So itulaaa batu cincin yang hilang selama ni. Alhamdulillah, kalau dah kate masih rezeki aku mesti jumpa balik kan. Syukur
Jumaat lepas waktu rehatkan panjang, so aku curik mase pegi Poh Kong kat OU kejap nak betulkan batu cincin yang dah tertanggal tu
Amoi kedai tu cakap  memang boleh betulkan tapi kene tinggalkan sebulan. 

 [Catatan : Syukur sangat]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

4 comments:

:: Riri-Fatieha ::~ said...

haritu cincin tunang sy pun jd mcm tu. tapi bukan tertanggal, cuma jari2 yg menyokong batu kat tengah2 tu patah.. so batu tu boleh gerak2... pegi poh kong OU juga utk betulkan. Memang dia cakap sebulan tp dalam 3 minggu je dia dah call bgtau dah siap. rasa mcm nak tukar cincin yg tak de batu kat atas tu tapi syg pula sbb tu cincin tunang :(

Mummy Audya said...

owh yeke.. sayang pulak kalau nk tukar yg baru kan.. sebab ada sentimental value.. :)

haryati said...

alhamdulillah sib baik jumpa balik kan

Mummy Audya said...

alhamdulillah.. tulaa.. nasib baik.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...