Wednesday, August 21, 2013

2 Tiket Wayang Free

Sebelum aku story pasal pratonton filem Paku pontianak malam tadi, aku cerita dulu 2 filem yang aku terlepas nak nengok walaupun dapat tiket wayang free
2 keping tiket untuk Filem Percy Jackson ni aku dapat tapi tak dapat nengok sebab.. korang nengoklah tarikhnye tu. Malam tu aku nak balik kampung dah. Nak raye katekan. So sempat le pulakkan kalau aku nak pergi nengok filem ni. So aku suruh je office-mate aku tolong redeem kan tiket untuk filem ni

Office-mate aku bagi 3 bintang untuk filem ni. Katenye best filem ni, tapi die tetap nak bagi 3 bintang sebab filem ni bersiri-siri.. bersambung-sambung citernye ^^
Rating : ★ ★   ☆
Manakala untuk Filem The Mortal Instruments:City of Bones ni pulak aku tak dapat nengok jugak sebab korang nengoklah tarikhnye tu. Semalam kan.. kan.. so memang tak pat joinlaa sebab semalam kan aku pergi Pratonton Filem Paku Pontianak. So aku bagi kezen aku yang redeem tiket wayang ni kat Mid Valley semalam.

Dia bagi 3 bintang jugak untuk filem ni. Katenye filem ni cam slow sikit.. hehehe
Rating : ★ ★   ☆

okee sekian, kejap lagi kalau sempat aku update pasal review Malam Pratonton Paku Pontianak ye ^^

[Catatan : Jangan malu PM kalau nak]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Sally Samsaiman said...

sally dpt Premier Planes hari tu...tp xbukak twitter...so, esoknya baru tau =,="

Mummy Audya said...

owh laaa yeke.. abes tak pegi nengoklaaa... rugiiii :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...