Monday, March 04, 2013

Icik Abam & Buddies Berkaraoke

 Okee, untuk entri kali ni tak banyak amek gambar, tak tahu kenapa. Mungkin aku bz dengan makanan je kot time tu.

Sampai-sampai terus aku cari makanan untuk "dingap". Malam tu memang banyak aku melantak dan aku berjaya "mengembungkan" lagi perut dari biasa. Hukhuk
Aku teman icik abam berkaraoke ngan kekawan die kat Red Box Sogo. Tempat dimane icik abam dinobatkan sebagai Juara Pop dulu tu.. Ceh ceh, nak cerita jugak kan. ekekeke

Okee, disebabkan tak banyak gambar, so korang layan jela video yang aku upload ni okee..^^
Lagu Ku Akui - Munir Khalil
Lagu Terharu - Munir Khalil
Lagu My Baby You - Munir Khalil

*Sampai serak2 suare menyanyi..dah mengalahkan buat konsert icik abam oii

 [Catatan : 4 jam.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...