Monday, February 25, 2013

Perbezaan Samsung Galaxy Note II & Samsung Galaxy Note 10.1

 Secara fizikal korang dah boleh tahu ape perbezaannye kan. iaitu Galaxy Note 2 adalah 3x gande kecil dari Galaxy Note 10.1

Tapi bukan saiz atau harga yang nak dibanding kan oleh aku ke atas kedua-dua henpon ni. Perbezaan yang aku maksudkan adalah....
 Samsung Galaxy Note II ni adalah milik aku.. dan...
Samsung Galaxy Note 10.1 ni adalah milik icik abam. 

Yeahh.. okee, entri ni sekadar nak kongsi kegembiraan.. bak kate icik abam, dah lame dah aku mengidam kan bende ni. tu yang teruja sangat bile dah dapat. ^^

*Semoga icik abam, aku murah rezeki selalu.. amin

[Catatan : Thanks abang.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...