Tuesday, January 22, 2013

Mengimbas Kembali Kenangan Bersama IRCON

Dah hampir sebulan dah aku meninggalkan IRCON, pape pun entri ni sengaje aku update untuk mengimbas kembali kenangan aku kat opis..
 Ni pandangan dari arah belakang tempat duduk aku. Nampak sangat berserabut dengan fail bagai kan.. hehehe

Seterusnya, gambar aku bersama sebahagian staff IRCON. Aku amek gambar ni time lastday kat IRCON rtu.. :)
Uncle Bala -Finance Department
 Pejal!
 Mr Sham Lal. -Design Department
 Fazimi. Planning Department
 Mr. G.C Mishra -DC Department
Ashutosh -Finance Department
 Dilip -Finance Department
 Mr. Narendran -Finance Department
 Mr. Rao -Finance Department
 Mr. Achin -Finance Department
 Vijay -Finance Department
 Dessy -Finance Department

Yang lain kebanyakkannye dah balik time aku amek gambar ni. So xdapat nak amek gambar ngn dorang, termasuklah ngn bos aku, sebab aritu bz kemaen. Mane taknye, boss aku mula lah kelam kabut suh aku pegi sane pegi sini. Last-last die pun aku tak jupe.. huhuhu

Sekian
[Catatan : Tinggal kenangan.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...