Friday, November 23, 2012

The Twilight Saga Breaking Dawn -Part 2-

Memula sekali nak ucapkan terima kasih kepada Tupai.com atas pemberian Edisi khas Recycle Cotton Bag dan Bantal "The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2". Termasuk 4 tiket untuk nengok filem ni. 

 Kami nengok The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 hari rabu haritu. Hasil menang contest ^^
Disebabkan aku nak amek gambar, so aku suruh je icik abam register kan untuk name aku sekali
Hari yang kami pergi tu memang sangat ramai orang. Gile padat orang-orang kat Cathay Cineplexes e@Curve
Dah tahu kami akan dapat 4 tiket so aku ajak lah opismate aku ngn hasben die sekali. 

Perhatian buat ibu bapa:
Cerita ni ada unsur-unsur 18sx
Eh eh icik abam ni, mentang-mentang dapat bantal, tidur pulak die..
Okee, ini gimik dari icik abam aje, konon-konon tidur, belum start cerita katekan. huhuhu

Tekan The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 untuk tonton preview.

Rating : ★   
Untuk filem ni aku bagi 5 bintang! so kepada sesiapa yang belum nengok tu, jom cepat-cepat pergi nengok! best sangat!
 Last sekali konpemlah tuan tanah pulak nak bergambar dengan barangan eksklusif The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 kannnn! Jangan jelesssss :)

[Catatan : Tertipu nengok cerita ni.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...