Saturday, August 18, 2012

Yeah! Dah Dapat Tiket Movie

Mula-mula nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada R U Ready team!!! ^^
Kalau korang ade baca  entri aku yang Lepas, (boleh klik pada link tersebut), "hadiah" ni lah yang aku terima dan kena pergi collect kat GDEX hari tu.

Disebabkan tengah sibuk dengan persiapan hari raya, aku belum sempat nak bergambar dengan tiket-tiket yang aku menang ni. baru sempat nk scan tiket-tiket ni aje. Disebabkan tak nak  update cerita yang dah basi sangat ni yang terus update entri pasal ni. . hehehehe.

Niat hati nak amek gambar time nak pegi nengok movie nanti. dan selepas tu baru aku akan berkongsi kan keriangan aku dengan "hadiah" yang aku menang ni. Nanti saya share kat R U Ready Team ye. Hoyehhh! ^^

Sekian.

*Belum tahu lagi nak nengok cerita ape, korang suggest laa... ekekeke.. :p
Berkait rapat dengan Menang 2 Movie Tickets

 [Catatan : Dah kat kampung! ^^]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...