Wednesday, August 29, 2012

Posto Lagi

Kalau hari tu, aku cerita posto dari Pos Ekspress & GDEX, kali ni aku nak story pasal posto dari Pos Laju pulak. Macam-macam kan. hahahaha. aptb
Memandangkan kat rumah memang tak de sape-sape bile waktu berkeje, konpom-konpom lah 'barang" yang nak di hantar tu akan di'hold' dan akan membuatkan kami pergi collect ditempat yang sepatutnya.

Time dapat notis ni, aku ngn icik abam dok tertanye-tanye, sape le pulak yang nak hantar "barang" lagi ni. hehehe.. Tiket wayang free lagi ke???? Tulah banyak sangat masuk contest kan, patu diri sendiri lupe ape yang menang. Ni semua faktor ketuaan kot! hahahaha.

Mentang-mentang lah masuk contest secare free, so buat tak heran jela kan kalau hadiah sampai ke tak sampai. hihihi.. Apedaaa~
time pergi collect tu, "hadiah" ni dibungkus dalam sampul surat biasa, so aku ngn icik abam dok pikir ape lah agaknye, last-last icik abam yang jakun pegi bukak dulu. tak sabar nak tahu ape isinye. Sekali buka ada WOODS' Peppermint Lozenges! Yeah, memang aku ade menang! hahahaha

Klik pada gambar di atas untuk bace entry sebelum mengenai contest yang aku menang ni. ^^

 [Catatan : Bagi icik abam sket!]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...