Friday, March 30, 2012

Makan-makan : Burger Bakar Kaw Kaw

Ini malam semalam punye cerita. hehehe. Aktiviti makan-makan atau dengan paling tepat aktiviti mendobokkan diri beramai-ramai. hehehe. Tapi dobok tu sesuai untuk aku yang makin mengembang ni. hukhuk

Rancang aritu, terus pegi aritu je. Disebabkan dorang ni tetibe je bagi cadangan untuk makan kat situ, aku pun join lah dua kaki. Bab makan memang nak laju, mane lah xdobok haih

borak punye borak pasal Burger Bakar ni, baru aku tahu yang kalau nak order Burger Bakar ni kene Q awal-awal. Kalau tak konpem terlepas nak merase. hohohoho. kalau tak caye meh tengok gambar ni. time ni dalam 6 petang. 
Ramai peminat rupenye Burger ni. kenapa lah aku tak tahu eh, mungkin sebab asik makan kat uma je kot. so makanan-makanan famous sekarang ni pun dah tak tahu dah. hehehehe
 1st branch Burger Bakar Kaw Kaw ni adalah kat Wangsa Maju Seksyen 2. tapi kiteorang bukan makan kat situ. Kiteorang pegi makan kat Dagang Avenue. ^_^
So kepada sesape yang belum merase tu, cepat-cepat lah pegi rase. Memang sedap! home made, daging pun tebal. Kaw-kaw rasenye. Try dulu baru tahu. ^_^
ada Ala-carte ada set. Pilih mane berkenan.

# Mase beratur  = >2jam. (Thanks Erin sebab line-up lebih awal)
# Mase menunggu order sampai = <1 jam (Sebenarnye xpasan bape lame sebab sibuk berborak dan gelak tawe : Ada pelawak! ^_^)
# Mase nak habiskan makanan = Lupe set timer. hehehe

 dan sekarang gambar-gambar dari start beratur sampailah makanan dah sampai. ^_^


# Eh lupe nak mention, kteorang jumpe Pn Zaharah. Ala yang ngajar Statistik kat UTMKL tu. hehehe. nasib baik die cam. hahahaha

[Catatan : dari terang sampai ke gelap!. ;)]
Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

4 comments:

erin suhaimin said...

eh saya nyer tu tinggi erk..baru perasan.,..patut la kenyang sampai hari ni!! ;)

Norliza Nordin said...

yelaa..seb bek aku dpt kawal napsu smlm..kalu xkonpem da tgi cm ko.. hehehe

sYuFiNaZ SuHAiMiN... said...

Yer saya pon dpt mkn delivery kat umah lg..... Best..... Sehingga mjilat jari kaki.... Tq to tuan blog n erin kerana sudi beratur utk saya......

Norliza Nordin said...

hehehe.. sama-sama kasih.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...